Pick up & Return
Η λύση για το κινητό σας, τώρα από την ασφάλεια του σπιτιού σας!
Η εταιρία μας αναλαμβάνει να παραλάβει δωρεάν το κινητό σας, από όποιο σημείο επιθυμείτε και να το επιστρέψει επισκευασμένο, σε μόλις 4 εργάσιμες ημέρες.
Συσκευάστε το κινητό σας όσο καλύτερα μπορείτε και την επόμενη εργάσιμη ημέρα, o courier θα παραλάβει τη συσκευή σας και με ασφάλεια θα την παραδώσει στην εταιρία μας, χωρίς καμία περαιτέρω χρέωση.
Με την υπηρεσία Pick up & Return το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι τα παρακάτω απλά βήματα:
Συμπληρώστε τη διπλανή φόρμα με τα στοιχεία σας και τα στοιχεία της συσκευής. Αναφέρετε κάθε πρόβλημα με όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες π.χ. Συχνότητα βλάβης, Διάρκεια βλάβης κτλ.
Η εταιρεία μας θα σας καλέσει το συντομότερο δυνατό για να κανονίσουμε πότε θέλετε να παραλάβουμε την συσκευή σας.
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα
Όροι παραλαβής συσκευής
1. Ο πελάτης οφείλει να δημιουργήσει επαρκή και πλήρη αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων του, πριν παραδώσει τη συσκευή του. To Huawei Customer Service Center δε φέρει ουδεμία ευθύνη για την απώλεια δεδομένων και αρχείων που περιέχονται στη συσκευή κατά τη διάρκεια εκτέλεσης τεχνικών εργασιών από τους τεχνικούς της.
2. H Huawei Customer Service Center δεν φέρει καμία ευθύνη για την απώλεια των δεδομένων της συσκευής ή της ίδιας της συσκευής σε περίπτωση διάρρηξης του κτηρίου, κλοπής, πυρκαγιάς, πλημμύρας, σεισμού, βανδαλισμού, ή άλλη περίπτωση.
3. Ο χρόνος επισκευής εξαρτάται από την διαθεσιμότητα του ανταλλακτικού του εκάστοτε κατασκευαστή, αλλά και απρόοπτων επιπλοκών κατά τη διαδικασία αποκατάστασης. H Huawei Customer Service Center δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση καθώς και για τις συνέπειες που αυτή μπορεί να έχει για τον πελάτη.
4. Η Huawei Customer Service Center δε φέρει καμία ευθύνη για τη μεταφορά της συσκευής από τον πελάτη προς το επισκευαστικό κέντρο. Η ασφαλής συσκευασία και μεταφορά του προϊόντος πραγματοποιείται με ευθύνη του πελάτη.
5. Εάν ή συσκευή καλύπτεται από εγγύηση απαραίτητο είναι να συνοδεύεται από αντίγραφο απόδειξης λιανικής ή τιμολόγιο.
6. Σε περίπτωση που μία συσκευή η οποία κατά την παράδοση καλύπτεται από εγγύηση αλλά μετά από τεχνικό έλεγχο διαπιστωθεί ότι η συσκευή είναι εκτός εγγύησης λόγω κακής χρήσης και ο πελάτης αρνηθεί το κόστος επισκευής τότε υπάρχει ελάχιστη χρέωση ελέγχου 7€.
7. Η περιγραφή βλάβης στο παρόν γίνεται κατά την απόλυτη κρίση του πελάτη. Η Huawei Customer Service Center δεν δύναται να διαπιστώσει την πλήρη βλάβη παρά μόνο μετά την διενέργεια τεχνικού ελέγχου και εν συνεχεία να ενημερώσει τον πελάτη για την πλήρη περιγραφή και πιθανό κόστος για την επίλυση του προβλήματος.
8. Σε περίπτωση αλλαγής οθόνης ή πίσω καλλύματος που φέρει τζάμι ή μεμβράνη προστασίας το Huawei Customer Service Center δεν δύναται να μεταφέρει αυτήν προστασία στο νέο ανταλλακτικό.